کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1355، شهرکرد.

وقتی باد به ظاهر وزیده شد

وقتی باد به ظاهر وزیده شد
به ظاهر در کوفت 
                      به ظاهر
در آستان در دیده شدی
و در میعانی آزرده 
                      گریستی.

مجید مرادی زانیانی