کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۲، شیراز.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «من از چمدان‌های خالی می‌ترسم»، «از زاویه تا صدای عبور»

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

...

دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود 
چهارگوشه میز را دور بزن 
و سمتِ این صندلی دور
                            جلوتر بیا 
همه‌چیز دسته‌جمعی گذشته است  

ذهنم روی بند  
و تِراسی  رو به گلدان‌های کاغذی
                                          شمعدانی‌ها را 
                                                           پس زده است.
 

فرحناز عباسی