شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

فلاخن از آن طرف دره سنگ می اندازد

جانوری بر ماهیچه شکم خود می خزد

کسی کهنه بچه را می شوید

کسی از کنتور آب شماره برمیدارد

و میمون ها

وحشیانه نعره می زنند در نگاه تو

ای کنده کاری سر آژی دهاک بر قمقمه

ای جنگ دلپذیر،

ما را بمیران

وانگه دوباره احیا کن

 

علیرضا جهانشاهی

شعرها

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی