کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۰، رشت. مجموعه‌های منتشر شده: 
«مغز مادرم»، دست چپم خواب موهای تو را می‌بیند

 

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند
همسر من است
آن زن که به او دست می‌زنند
همسر من است
آن زن که دست به دست می‌شود
همسر من است
آن زن که از دست می‌رود 
همسر من است
و من همیشه خواب زنی را می‌بینم که همسر من است
در خیابان از من جدایش می‌کنند و برنمی‌گردد
سوار هواپیما می‌شود و برنمی‌گردد
رویش اسید می‌پاشند
برنمی‌گردد
پشت به آفتاب می‌خوابد و برنمی‌گردد
در خواب من هم برنمی‌گردد
در خواب دیگران هم برنمی‌گردد
بالای دار می‌برند
برنمی‌گردد
من همسری هستم که همسرم برنمی‌گردد.

کوروش رنجبر