شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تلفن زنگ بزند

تلفن زنگ بزند
قراری برای چای بعدازظهر بگذاریم
حمیرا بخواند
و من در  چشم‌های  عسلی‌ات
بزرگ‌ترین مزرعه آفتابگردان‌ها را کشف کنم...

«عزیزه»
چند ساعت مانده به خدانگهدار؟
 

سارا مؤیدی

تک نگاری

شعرها

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی