شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ترس شب

ماه در تور شب است
و شب اندر پس ترسی پنهان
 که نمی‌داند چیست
و صدایی موهوم که نداند از چیست،
چشم من اما در پی یک اختر تابان
که در این پهنه‌ی شب
سمت راهی بنماید
که سحر را  شاید بتوانم  که بیابم
راه من گم شده است
بی چراغی روشن
یا کورسویی که به جایی ببرد
گمشدگان را در راه

رضا محمودی‌حنارود

شعرها

تلفن زنگ بزند

تلفن زنگ بزند

سارا مؤیدی

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه