شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گاه

گاه
تنها در چشم است و گاه
در دل است تنها
که زندگی شفای خود بجوید
عکس و داغی که
مادران
به سینه دارند و بفشارند.
 

هرمز علیپور

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری

رنج

رنج

علی زیودار

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی