کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1325، آمل، ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشرشده:«پاره‌های عاشقی»، 
«ترانه‌های گمشده در کوچه‌های باد» و...

سفر به واژه‌های عاشقانه

سفر به واژه‌های عاشقانه و 
لبخندی به روایت همیشه سرخت 
نگاه سبز تو ،هنوز بوی سیب می‌دهد
ریشه‌های جغرافیایی به رؤیای تو چنگ می‌زند
می‌خواهم، از پی بخشی از آوازهای جاودانه‌ات، خودم را، دوباره پیدا کنم
چه حس کودکانه‌ای، چهره به چهره، پیش می‌تازد؟
این آخرین گذرگاه کوچکی‌ست که با روزهای تو می‌گذرد
یادم باشد
عشق ،گفتمان بلند دیگری‌ست، میان همه‌ی حافظه‌های جامانده‌ات، باورش کن!

محمود معتقدی