کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1340، گرگان.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «اندامی از صدا»،
«مشروطه‌های متن»
 

مسگرآباد

نشستن در بن تشبیه
شبیهِ  مسگرآباد است
مثه ابیات ناموزون
که حرف آخرش خناق 
فراموشی
برایم انفرادی بود
و غربت در تنافرهای طولانی
کبوترهای ناگاهان
هوا یاغی‌تر از دیروز
بدون هیچ برهانی
میان باغ و گورستان
به گل‌هایی شباهت داشت
که آرام از سر ناخن
و از انگشت‌هایم ارتزاق می‌کرد
 

علیرضا ابن‌قاسم