کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

 متولد  ۱۳۶۵، بیرجند.

سربازها رفتند

سربازها رفتند
بلند شو نجیبه
مگر نگفتم باغچه جای خوابیدن نیست
انارها رسیده‌اند
و سرخی خون تو را فریاد می‌زنند
رگ‌های تو به باغچه ریشه داده است
پیراهنی که برای صلح بالا نرفت
جنگ را شکست داده است
سربازهای زیادی زمین‌گیر شده‌اند پشت دیوارهای خانه
بلند شو نجیبه
تا پیروزی‌مان را جشن بگیریم
برای مردی که از جنگ برمی‌گردد
خانه
وطن کوچکی است پر از دلخوشی‌های بزرگ

وجیهه نوزادی