کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1373، بیرجند.
کتاب‌های شعر منتشرشده:

«مردم از گلوله‌ها بیش‌ترند»،

«دموکراسی از گلوی گنجشک‌ها»

کسی مراقب این در است

کسی مراقب این در است
دست می کشد
روی لباس‌ها
روی گناه
روی تنهایی
آدم خیال می‌کند
او را اشتباه گرفته‌اند

از جایی به بعد
دنیا
در را به روی آخرین نفر
می‌بندد
و به آخرین صندلی
اشاره می‌کند.

مانی آروین