شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من که با خورشید نیستم 

من که با خورشید نیستم 
شب‌تاب
همنشین من است 
 

سیروس نوذری

شعرها

سگ جان

سگ جان

کوروش جوان‌روح

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی

گرهی در صورت

گرهی در صورت

مریم فرجی