شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در باد به یاد می‌آرمش

در باد به یاد می‌آرمش
یک دم نشست و
پر کشید

سیروس نوذری

شعرها

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی