شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چوار

کات،
بە کێشانەی کات ژمێرەکەم ؛
کرت
کرت
کرت
ک...
کرتەکرت،
تەمەنم کاوێژ ئەکات.
کات لە مندا،
تەنوورەی تکرارە و
جەغزی بێ کۆتایی 
دروست ئەکات...

احمد کریمی

شعرها

سفر به سرزمین رویاهایت

سفر به سرزمین رویاهایت

محمود معتقدی

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

 فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

سوری احمدلو

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی