کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۵۶، روستای ساروجه ی علیا شهرستان شاهیندژ 

ئێستە بیرم کەوتەوە

 

نازانم ئه‌م خه‌ڵکه‌ چی ده‌ڵێن
به‌ڵام بڕوام به‌م وته‌یه‌یان نییه‌
که‌ گۆیا باران کاتێ به‌ به‌فر ده‌گا پیر ده‌بێ
من ته‌واو وه‌رزه‌کانم بڕیوه‌
په‌نجه‌ره‌کانم خوێندوه‌ته‌وه‌
به‌ده‌رگه‌کان گه‌یشتووم
دیواره‌کان ده‌ناسم و
له‌کۆتایی ئه‌م کۆڵانه‌ بنبەستانه‌دا و
له‌ده‌سپێکی نامۆیی هه‌ر ئه‌م خه‌ڵکه‌دا
به‌بیرم‌هاته‌وه‌
من و تۆ
له‌سه‌ره‌تای باڵنده‌وه‌
به‌ئاسمان گه‌یشتبووین و
به‌ بیرم‌هاته‌وه‌
ده‌بێ بگه‌ڕێمه‌وه‌ بۆ پاییز
دڵنیا بووم
تۆ له‌وێ دانیشتوویی و
ده‌پاڕێیته‌وه‌ هه‌تا باران ببارێ.

حسین جوانشیر