شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

در شبانه های بی همراه

من مشق حضور می کنم

بی فانوس و شمع که تاریکی موهبتی ست

غروب هزار تصویر در آسمان بزرگ

می رانمش از دیباچه ذهن

که من به جدالی سخت می آزمایم

خویشتن را و تورا .

شهریار کوراوند

شعرها

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف

سی و پنجمین تیغ توی تنم

سی و پنجمین تیغ توی تنم

اندیشه فولادوند

سفر به سرزمین رویاهایت

سفر به سرزمین رویاهایت

محمود معتقدی

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی