شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بر الواح

بر الواح و کتیبه‌ها ثبت نشد
مثل فریاد بی‌صدا ثبت نشد 
ما از نسل شفاهی تاریخیم 
ویرانی ما هیچ کجا ثبت نشد!
 

پیمان سلیمانی

تک نگاری

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

گاهی به این‌جا می‌رسم

گاهی به این‌جا می‌رسم

محمود معتقدی

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

تو زیبایی

تو زیبایی

سکینه نودهی

ویدئو