کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ١٣٥٢ تهران .
مجموعه‌های منتشر شده: « آرامتر سكوت كن» ، «اين استخوان من است» و ...

ماه را می‌گذارم بر اندوه

ماه را می‌گذارم بر اندوه
بر دهانی خوابیده از عفونتی پروانه‌ای 
از دهان پروانه‌ای که به شب پناه برد
پرید 
تا اندوه جمع کند از ماه 
از شب‌پره‌ای که آن‌قدر دور لامپ چرخید تا بمیرد.
ماه جمع می‌کنم از خوابیدنش بر صورت 
باد را می‌گذارم به وزیدن در میان نشانه‌ها
نشانه‌هایی در طناب گم
از زخم ماه که می‌رود بنشیند بر دملی چرکین.
با تو هستم! 
با تویی که به خفگی سپردنت
تویی که در تیتر روزنامه‌ها قصاص شدی.
و «من»
سری گیج موزه‌ای از دار به تماشا.
 

افروز كاظم زاده