شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن       لهیدن و نرسیدن 
به ضربِ زورچپیدن     میان خیلِ جماعت
به پیش رفتنِ  مترو     درون تونلِ بی ته
و هِنّ و هنّ نفسیدن      نگاه کردنِ ساعت 

هجوم چکمه و چکّش     به تخته‌های گسسته
هجوم عقده و کمبود      به  قلوب شکسته 
سوار کردنِ پالان به زور و ؛  یک خرِ خسته...
شبانه‌روز  تحرّک      به دوش بردنِ خفّت

ورودِ فیل‌سواران    به کیش و قشم و سواحل
ظهور قلعه و بارو     وَ پادشاهی کامل
نبوغ کاذب چندین    وزیر صادق و باطل
به پشت‌گرمی  پنجاه   شصت مردِ سیاست

هبوط بی‌خبرِ مردمی به گوشه‌ی زندان
شیوعِ شورشِ باتوم و انحطاط خیابان
شروعِ پر تلفاتِ    تمیزسازیِ تهران
اشاعه دادنِ مردن    بدونِ گفتنِ علّت

سلام ارتشِ هیتلر    به جسم‌های تنوری
نفوذ قطعه‌ی سربی   به سینه‌های بلوری 
میان عالم و آدم     به عینه دیدنِ کوری 
شکستِ فاحشه‌ها    در قرارهای حضوری 
سکوتِ دخترکی    حینِ دستمالی زوری 
غرورِ له شده‌ی   نسلِ بمب و خون و تنفّر
پلشتی متدوام    جهانِ چرکِ کثافت!

فرزین منصوری

شعرها

بمب

بمب

بکتاش آبتین

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

برهوت

برهوت

رضا محمودی‌حنارود

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

زری قهار ترس

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی