کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1359، تهران.
کتاب‌های شعر منتشرشده: 
«مشتی از عطر شالیزار» و...

برای این شانه‌های خسته

برای این شانه‌های خسته
دیواری باقی نمانده است
این‌همه اندوه را 
پشت درهای بسته
 پنهان کرده‌ام
تا از یادم نرود 
تنهایی 
پل شکسته‌ای است 
که هیچ‌گاه
ما را به آن‌سوی رودخانه‌
نمی‌رساند
 

یاسین نمکچیان