شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گاهی شعر

گاهی شعر
گاهی هم بی‌هوا
ترسیدن از سایه‌ی گریه بر دیوار
گاهی فرا رسیدن آرام فصل نو
چیدمان تازه‌ی خانه
یافتن کتابی نخوانده در قفسه
و فشردن دندان‌ها به هم
گاهی به اخم و گاهی به حسرت
دیوارها و 
آجر و رنگِ رفته‌شان
بوق ابلهانه‌ی تاکسی
گاهی همین ساعت وحشی
تقویم نابه‌کار معطل روی میز
و قاب چوبی عکسی از روزهای رفته
پیچیده به سیب و لبخند
گاهی هم پوچی انگار ناتمامی
که پیرت می‌کند

علیرضا سبز‌واری

شعرها

مالیخولیا

مالیخولیا

هادی میرزانژاد موحد

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

فروبارِ عیشِ وِلَرم

فروبارِ عیشِ وِلَرم

سیدعلی صالحی

خیابان‌هایی هم  هستند

خیابان‌هایی هم  هستند

پروین نگهداری