شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!
به اداره‌ی احوالات منطقه‌ای دور
درخواست فرستاده‌ام
آن نام که به فرخندگی‌اش باورداشتید
در هزار وسیصدونمی‌دانم چند
پیش از زوال فرخنده‌اش 
به انحطاط خود دامن خواهد زد

فرخنده حاجی زاده

شعرها

زخم در میان چاقوها

زخم در میان چاقوها

امیررضا وکیلی

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

اغوش نخل ها

اغوش نخل ها

میترا اکرمی

تو هم میروی

تو هم میروی

شمس آقاجانی