کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1332، آستارا.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «ملخ‌های
حاصلخیز»، «بنشینید صندلی عزیز» و‌...

بومادران

زن‌ها اگر خم به ابرو بیاورند،
آبروی ابرها می‌رود
باغ‌ها می‌خشکند 
کویر خزر، شکل می‌گیرد
درخت و رود و پرنده به سمساری سرکوچه می‌روند
و شعر مرثیه می‌شود
به قول ملیحه
اجازه بدهید مادران زمین
طبق معمول، به مهربانی خود ادامه دهند!

اکبر اکسیر