شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند
دریا
آنگونه که از تکبر هیچ سیمانی
بدون شکستن عبور نمی کند
خواب می‌بیند
آنقدر خواب
که جلبک‌ها سر و کول جزیره را لجن مالیده‌اند
دریا ؛
بدون باد و بروت جوانی
مردابی است به وسعت میانه‌های خاور دور و نزدیک
این ابرناکی بی خورشید
جان می‌دهد برای تکثیر بحر میت

بعد از خود خوری نهنگ‌ها
الفاتحه
خواب موج‌هایش را می‌بیند
دریا !

قاسم درویشی دوراهک

تک نگاری

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

شعرها

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

یلدا منتظری

فهرستِ خونی

فهرستِ خونی

امین رجبیان

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی

 از امید و ناامیدی

از امید و ناامیدی

عبدالعلی عظیمی