کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1345، مشکینشهر. مجموعههای منتشرشده:

«نخستین اشعار»، «از کنج چندم دایره» و...

برگ‌ها را 

برگ‌ها را 
از پاییز پس گرفتیم، 
آقای رئیس جمهور!
واژه‌های مندرس شما 
درختان را ناامید کرده است 
ما می‌خواهیم 
از ذهن خسته رفته‌گر ناپدید شویم 
اما پیش‌تر 
در هر زمانی
 که پوستش آبله دارد 
کمی‌
به خواب شما پاشیده می‌شویم 

راستی، آقا!
مراقب باشید!
ناخن‌های تیزی دارند 
اگر از پاهای ابر 
صدای اسب می‌شنوید
 

مظاهر شهامت