شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آشنایی

تنها کلمات تو
تنها دهان تو
تنها دست‌های تو
تنها آرزوهای تو
تنها آغوش تو 
تنها روح تو 
                               درباره‌ی من بودند
چرا که تنها من درباره‌ی تو بودم.

داوود سعیدی

تک نگاری

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

آموزگار عشق

آموزگار عشق

مهدی ایوبی

شعرها

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

شهرام میرزایی

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك!

اقبال معتضدی

من خوبم 

من خوبم 

فرخنده حاجی زاده