شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بیا

بیا
با من به کتاب
به شعر
به شعور
و دو فنجان قهوه
تا برویم
به ازدحام خیابان‌های فریاد.

سیروس رومی

شعرها

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی