شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قلوه‌سنگ‌ها را بگذارید

...

قلوه‌سنگ‌ها را بگذارید
ای به شب خیره!
ای در سرتان، اجتماع ترس
ما به راهی کنار مرغان ماهی‌خوار
خانه کرده‌ایم و
ناممان، دریاست
ما به زوال نورها و صداهای مصنوعی
دست برده‌ایم 
پاره‌های مرده‌ای از آن‌همه هیچ بر
سرتاسر مساکنشان، مستولی‌ست
ای در گریبانتان
ابرهای‌ نازا یله
ما زایندگان همان درختانیم
همان جلگه‌ها و رودها
که استراحتگاه بین راه شما بود
قلوه‌سنگ‌ها را بگذارید که ما
هوشیارتر از هر چه فکر کرده‌اید هستیم

وسعت‌الله کاظمیان دهکردی

شعرها

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

محمد انتظاری

رنج

رنج

علی زیودار

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری