كلاه را از سر آزادی برمیدارم
نگاه كن
كیست كه اینگونه جان خود را به بازی گرفته باشد؟
به آسمان و دریا نگاه میكنم
غمانگیز و جذاب است دنیا
با اینهمه آیا
اعتصاب شهاب سنگها و
نهنگها
شجاعانه نیست؟
متولد ۱۳۵۳،
شهرری.ساکن تهران.
درگذشت دی ۱۴۰۰
مجموعههای منتشرشده: «پتک»،«در میمون خودم پدربزرگم» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
كلاه را از سر آزادی برمیدارم
نگاه كن
كیست كه اینگونه جان خود را به بازی گرفته باشد؟
به آسمان و دریا نگاه میكنم
غمانگیز و جذاب است دنیا
با اینهمه آیا
اعتصاب شهاب سنگها و
نهنگها
شجاعانه نیست؟