شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در خبرهای شبانه

در کهنسالی من و درختان است
که کسی از عمق رودخانه
فریاد می‌زند
که رودخانه را به طغیان
وادار کند
نمی‌دانم این نسیم است
یا زنی است که خانه‌ی خود را
در مه گم کرده است
تلاش دارد همه با او
هم‌درد نشوند
نمی‌دانم همدردی
با زن ممکن است
یا ممکن نیست
به خانه می‌روم
رودخانه و زن را
در خبرهای
شبانه‌ی رادیو
جست‌وجو می‌کنم

احمدرضا احمدی

شعرها

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

در برهنگی بلندترین شب سال

در برهنگی بلندترین شب سال

مهتاب موسوی

فهرستِ خونی

فهرستِ خونی

امین رجبیان

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه