شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چوبه‌های دار

می‌بینی؟
چوبه‌های دار گریه می‌کنند
بر جهان مردمی که
هاج‌و‌واج رقصانند 
می‌بینی؟
جوانه‌ها زده‌اند چوبه‌های داری
که به اشک خون  آبیاری 
شده‌اند 
می‌بینی؟ 
هر روز، گاه و بی‌گاه 
بدون فصل شکفتن 
گلی می‌شکفد و از چوبه‌های دار  
میوه‌ها نارس چیده می‌شوند 
و باغِ کفن‌پوشِ دارها 
در تماشای تقلای 
باغبان پیر
می‌بینی؟

بهزاد تقی‌زاده

شعرها

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی