شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آفتاب سوزان

آفتاب سوزان یک کلمه بود
گیاه تشنه یک کلمه بود
آسمان یک کلمه بود
بدون ابرهایش
چشم در چشم بیابان ایستاده بودم
و آفتاب‌پرست 
کلمه‌ای بود که از سنگی به سنگی می‌رفت
و رنگ عوض می‌کرد
 

محمد بهبودی‌نیا

تک نگاری

شعرها

مثلاً

مثلاً

عبدالعلی عظیمی

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

سریا داودی حموله

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی