شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برای آتش بس

فعلا سرم گرم مردن است
قول بده صبر می‌کنی
تا جانم را بکنم
زیر سقفی شکسته پیدایم کنند
در کفنم جابه‌جا شوم 
نفسی تازه کنم
برایت زیتون و گل بیاورم
برایم چای بریزی
از مردنت بگویی
با جزئیات
قول بده سروته قصه‌ را هم نیاوری 
می‌خواهم بدانم آیا عزرائیل نلرزید از زیبایی‌‌ات 
وقتی در آغوشت می‌گرفت
باید بدانم دقیقاً چقدر حسودی کنم به مرگ 
قول بده هیچ‌چیز را پنهان نمی‌کنی
قول می‌دهم همه‌چیز بین خودمان بماند
همه را بگو
تا بقیه‌ی مردممان برسند

گراناز موسوی

تک نگاری

شعرها

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان

باران‌ها

باران‌ها

محمد ویسی

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی