شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چه خوب که گل‌ها

چه خوب که گل‌ها
پرهیزکاری ندارند
وگرنه جهان رنگ‌و‌بویی نداشت
 

فریاد ناصری

تک نگاری

بی‌فاصله از حجم

بی‌فاصله از حجم

سیدحمید شریف‌نیا

شعرها

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

به جرم شانس نیاوردن

به جرم شانس نیاوردن

فرزین منصوری

سطور بی تعبیر

سطور بی تعبیر

مهشید رستمی

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت