کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۳، اهواز. مجموعه‌های منتشر‌شده:
«خیس در سکانس صفر»، «دویدن در لانگ‌شات» و... 

زن‌ها

همیشه 
سودایی در سر دارند 
اى دريغا 
دریغا زن‌ها.

در دهان بادها
این گیس کیست؟
سودابه، جریره یا فرنگیس؟

آیینه‌ی شرمگین؛
در گذار از آتش‌ها
تکه‌ای خورشید؛
روشن بر مدار کهکشان

فرود آ
ای کوکب شرمگین
فرود آ بر نام روشن خویش
و‌ ناخجسته در خطوط اسطرلاب‌ها.

ای روزبانان تیره‌بخت
لختی آرام‌تر
قامت لاله شکست.

علی یاری