کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

تولد 1356، زنجان. مجموعه‌های منتشرشده: «سطرهای دست به سینه»، «هر قدم بزرگ بشم کوچیکتم»

در ذهن من کسی‌ست نه، در ذهن من زنی‌ست

در ذهن من کسی‌ست نه، در ذهن من زنی‌ست
آنقدر باشکوه که باور نکردنی‌ست
یک زن که با ظرافت انگشت‌های خود
رفتار آب داده به ذهنی که آهنی‌ست
گویی خدا به شکل زنی راه می‌رود
وقتی که در تصور من در قدم زنی‌ست
در پشت پلک‌هاش دو تا شعر دایره
بر روی پلک‌هاش دو تا شعر منحنی‌ست
مانند خواهران خودم دوست دارمش
من روح را چگونه بگویم که ناتنی‌ست؟ 
باید که خیره‌اش بشوم پلک اگر زنم
او رفته است و شعر من از دست رفتنی‌ست
می‌آفرینمش که فقط اوست بی‌گمان
یک بار هم خدایی اگر آفریدنی‌ست

مصدق آقاجانلو