شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

همه‌ی کشو ها را گشتم

همه‌ی کشو ها را گشتم
یخچال را باز کردم
کمد را بستم
نشستم    

کلمه‌ای باید 
افتاده باشد جایی گوشه‌ای
 

مرتضی محمودی

تک نگاری

شعرها

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی

آلما

آلما

صدرا یوسف زاده

ویدئو