شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قیش، یازدا آجیخمیشدی، چیچک چئینیردی

قیش، یازدا آجیخمیشدی، چیچک چئینیردی
هر شئی تازا بیتمیشدی، کولَک، چئینیردی
عاشیق لره قیسمتدی آلوو هر یاندا
محشرده ده دوزخ کَپَنک چئینیردی

علی کریمی

شعرها

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی

ویدئو