کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

ویدا حمیدی طبس شاعر متولد ۱۳۶٥ اهل زاهدان و ساکن شهر بیرجند استان خراسان جنوبی است.

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود
تو برو، انتخاب من بوده واژه‌هایم به ناکجا برود
منم و یک‌جهان پر از تردید، قصه‌ای که شنیدنش درد است 
درد دارد که رفته باشی تو و نگاهت به قهقرا برود
مرگ بر این نبودنت این‌جا، تف به این سرگذشت پوشالی 
بعد تو قلب شاعرم باید، پی یک مرگ بی‌صدا برود
ننگ بر من اگر که بعد از تو دفترم بوی زندگی بدهد
شده‌ام مثل دردمندی که نا ندارد پی شفا برود
زیر باران قدم زدم تنها، کوچه‌ها خیس ابر چشمانم 
زیر باران قدم زدم شاید، هق‌هقم تا خود خدا برود
اشتباه است شاعری کردن، «عاقلان از بلا بپرهیزند» 
وای بر عاقلی که می‌خواهد عمداً این راه را خطا برود

ویدا حمیدی