کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1350، سمنان.
 

بی ادعا من عاشقت هستم

بی ادعا من عاشقت هستم
بی ادعایی راحتم کرده.
با منطقت رفتی از این قصه
بی منطقیم پر‌طاقتم کرده!

با هر غرورت اوج می‌گیرم
از من یه فصل تازه می‌سازه.
فصلی پر از عطر گل شب‌بو
هر بار عشقی تازه و تازه...

من از دلم هی مطمئن میشم
از عمق عشقت تو همین سینه
تو دور می‌شی هر قدم از من
اون پای باورهاش می‌شینه!

این‌جا هنوز این قلب بیداره
با هر تپش آرامشی داره
این دل تپیدن‌ها شوخی نیست
بارون همیشه با تو می‌باره.

آبنوس زند