شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

وقتى استخوان

وقتى استخوان
نقش دايره،
خود را مى‌طلبد

كجاى روح ، مشغول است
به نشستن

از آب
سر بلند مى‌كنم
مى‌خورم به سنگ
نمى‌بينم.

مهدی . ع. راد

تک نگاری

شعرها

سرودِ طُرقه  که کور می‌شود

سرودِ طُرقه که کور می‌شود

میلاد کامیابیان

در میانه‌ی راه

در میانه‌ی راه

امید نیکبخت

 جاده‌ای، شاهدِ جان‌کندنِ باورهایش

جاده‌ای، شاهدِ جان‌کندنِ باورهایش

بابک دولتی

از گل های نبوییده

از گل های نبوییده

نصرت‌الله مسعودی