هی بنفش گسترده
در شناسنامههای قدیمی
تقویم دیواری
و این آبی رو به زوال
که میتواند پیراهنم باشد
روی پل ایستادهام
شکل تابلوی فریاد قرمزم
و شهر ترافیک میشود.
متولد 1361، کردکوی.
مجموعههای منتشرشده: «همه بودنهای من»،
«مادرم اقیانوس آرام را به خواهرم داد»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
هی بنفش گسترده
در شناسنامههای قدیمی
تقویم دیواری
و این آبی رو به زوال
که میتواند پیراهنم باشد
روی پل ایستادهام
شکل تابلوی فریاد قرمزم
و شهر ترافیک میشود.