شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لکه‌هاي سرخ بر سیاهي 

لکه‌هاي سرخ بر سیاهي 
لکه‌هاي سفید بر تاریکي 
لکنتي، در میان آوازي شاد 
خنده‌اي، وقت آوایي محزون. 
لغزیده بر صورت شادي، غم از هر سو. 
گوش کن به آواز سنگ‌ها 
به زوزه‌اي که خاربوته‌ها بر زمین مي‌کشند 
نگاه کن در ساعات واپسین 
به قلب فرو‌ریخته در شکاف زبان. 

زبان خانه‌ي شادماني، 
زبان، خانه‌ی اندوه است.

علیرضا عباسی

تک نگاری

نیم قرن خاص بودن

نیم قرن خاص بودن

سیامک بهرام پرور

آن کُنجِ تنهای تنهایی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

غلامرضا نصراللهی

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی