شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این‌جا 

این‌جا 
نه در آهنینی هست
نه قفل ناگشوده‌ای!
تنها چشم‌های خفته، چهره‌های کبود 
و قلب‌های خاموش 
از دنیا، زندانی 
این چنین تاریک ساخته 
آزادی قانون نانوشته‌ی 
پرچم‌هاست 
که باد به بازی گرفته است

شهلا پیرجانی

شعرها

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

مهدی فرجی

فالگیر

فالگیر

محمدحسین بهرامیان

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

فروغ فرخزاد

باد سر میکوبد

باد سر میکوبد

فهیمه جهان آبادی