شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تمام

و خورشید تابیده‌‌بود 
بر ناممکن
بر سکونت اشیاء
بر سایه‌های بیدار 
خورشید تابیده بود 
بر ما 
و رازگونگی عشق در برابر مرگ 
جاودانگی عشق در برابر مرگ 
خورشید تابیده بود برما 
بر هرچه در ما 
و سایه‌های ما 
تمام بود 
سایه‌های نا‌تمام ما 
تمام بود 
سایه‌های تمام 
جاودانه بود برابر مرگ

سپیده نیک‌رو

تک نگاری

شعرها

خوابیده‌ای؟

خوابیده‌ای؟

شوکا حسینی

لیوان چای منتظر بودم 

لیوان چای منتظر بودم 

معین صباغ‌مقدم

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری