کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳٤٨، سنندج.

مجموعه ی منتشرشده:

« چاوم کە بە دواتا دەشتێکە»

سفر

سفر
نۆ
یەک
هەشت
ژمارەکانت وەک لە دەس چوونی
ساڵانی تەمەن
لە دەسم دەرچوون

جواب بەرەوە
چووزانم بڵێ ئێستا ناتوانم
یان ئیشم هەیە
کڵاوێک زلتر لە بێقەراری
لە سەرم دانێ
سفر
نۆ
یەک
هەشت‌...
 

اثمر ابراهیمی