کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۰، ابرکوه، ساکن شیراز.

اغوش نخل ها

نیمه‌شب
اگر هوای آغوش نخل‌ها به سرم زد
 چه کنم؟
می‌دانستی 
نخلی را اگر بغل بگیری
بیدار می‌شود؟
خم می‌شود
تا نگاهت کند
به تو زل می‌زند
و نامت را از چشمانت می‌خواند
می‌دانستی
نخل‌ها هم عود می‌نوازند
گوشم را هر بار به تنه‌ی نخلی چسباندم
نوای عود را شنیده‌ام
نیمه‌شب
اگر هوای آغوش نخل‌ها به سرم زد 
چه کنم

میترا اکرمی