کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۰، بندرعباس.

 

مجموعه ی منتشرشده: «چه پنهون از شما»

 نه بِ تَهرن غَمت مالِ کیای؟

 نه بِ تَهرن غَمت مالِ کیای؟
بزَن مُهک گَتو بون  جدایی
پَت و پتخوار شادی تخته سَر بو
تو ایمن مَ ویستا تا بیایی

محمود سالاری