شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

توهین چرا به حیوان!؟


لیز می‌خورند و کلّه‌پا می‌شوند و له می‌گردند و
باز سرنگون می‌شوند و سر می‌خورند و هیچ و پوچ می‌شوند
آنان که حقشان بود
                              سرنگون ‌شوند و
                                                         هبا و هدر گردند
جز این؛ سزاوار وضعی دیگر بودند خرچسونه‌ها!؟
دست نگه‌دار لطفاً!
توهین می‌کنی به ویرانه‌گرد کوچک بی‌آزاری
که هیچ‌گاه اردوگاه مرگ برپا نکرد
                                            غارتگر و ستمگر و مصلح نوع بشر نبود
دریا و کوه و جلگه را نیالود
باعث جنگ و انهدام انسان و جهان نبود
در مجمع جهانی از صلح دم نزد و از محیط زیست
خرچسونه مسئول هیچ آوارگی قومی نبوده
نمی‌توانسته زندانی به وسعت یک کشور بنا کند
رسانه‌های انحصاری دروغ و نفرت و نفرین نداشته
خرچسونه هیچ فرهنگی را ریشه‌کن نکرده، هیچ تفکری را
از میزها، از منصب‌ها از نام‌هاشان لیز می‌خورند و
سرنگون می‌شوند آنان که حشرات را بدنام کرده‌اند.

جواد مجابی

تک نگاری

شاعر شهودها

شاعر شهودها

شوکا حسینی

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

شعرها

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

ویدا حمیدی

زیر سایه‌ی یک درخت

زیر سایه‌ی یک درخت

محمدباقر کلاهی اهری

مالیخولیا

مالیخولیا

هادی میرزانژاد موحد