کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1373، شیراز.

کاج 

کاج 
در چشم تو بروید و 
برف را بتکاند بر مژه‌هام 

کاج 
در چشم تو بروید 
کلاغ را خاک کند زیر پوستم 

برگی
بدوانی بر جنازه‌ام و 
برهنه در ماه دفنم کنی. 

پلنگی
که بر پلکم سنگینی می‌کند 
از نافه‌ی آهو عطری دارد و 
از خون تو 
خُمره‌ای. 

ندا حاتمی